Bursa Psikolog Ayhan ALTAŞ - Psikoterapist - Emdr -Hipnoz

Bursa Psikolog

Yearly Archives / 2015

Sosyal Fobinin 9 Adımda Üstesinden Gelin!

- No Comments -

Merhaba sayın Bursa Psikoloğum sitesi takipçileri, bugün size sosyal fobinin üstesinden gelme aşamasında atabileceğiniz adımlardan bahsedeceğim. Sosyal fobi insanların hayatını olumsuz etkileyen ve sosyalleşmesini engelleyen bir rahatsızlıktır. Sosyal fobiyi kontrol altına almak DEVAMI

10 Adımda Panik Atağı YENİN!

- No Comments -

Kaygı bozuklukları başlığı altında en sık görülen psikolojik problem panik ataktır. Panik atak aniden ortaya çıkan ve duygusal anlamda bizi yoğun bir şekilde etkileyen bir problemdir. Öleceğim, kalp krizi geçireceğim, delireceğim, kontrolü kaybedeceğim, bayılacağım gibi dü DEVAMI

Panik Atak ve Yaygın Anksiyete Bozukluğu Terapisi

- No Comments -